fredag 20 februari 2015


           Av: Leo Tor Jackobson

3 kommentarer:

  1. Hej, jag tycker att du har kommit på en smart lösning på vatten/mat skålar till djur
    och jag tyckte att det var smart att man kunde fälla ihop den
    och jag undrar om man kan köpa den idag för det nersänkta priset eller om det inte gäller längre med vänliga hälsningar / Cicci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej kul att du tyckte att min uppfinning var bra. DEt var en bra fråga och jag skulle ha kunat skriva tydligare på plancen om hur hökt priset var och hur länge det lägsta priset varade. Det lägsta priset gäller tilS det har sålts 10 exemplar av min produkt och än så länge har det inte blivit sålt någonting så det är fortfarande nedsatt pris.
      MVH: Leo tor jackobson

      Radera
  2. Hej, jag tycker att din uppfinning var smart, det var smart att man kunde fälla ihop den.
    Min fråga är: hur stor eller liten är den/// Sara

    SvaraRadera